مسابقه کتابخوانی زندگی امام رضا (ع) اجرا می شود 

مسابقه کتابخوانی زندگی امام رضا (ع) اجرا می شود 

تاریخ انتشار : ۱۳ مهر ۱۴۰۰
لیلی بزم آور گفت: یکی از برنامه های سالروز شهادت امام رضا (ع)، اجرای مسابقه کتابخوانی با محوریت کتاب زندگی این امام همام است.

«لیلی بزم آور» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، گفت: یکی از برنامه های سالروز شهادت امام رضا (ع)، اجرای مسابقه کتابخوانی با محوریت کتاب زندگی این امام همام است.


رابط کانون فرهنگی هنری شهید عزیز پور روستای دریاچه جیرفت افزود: در راستای اجرای این مسابقه، علاقمندان باید کتاب زندگی نامه امام رضا (ع) را خوانده و سپس خلاصه ای از آن را بنویسند.


وی بیان کرد: همچنین پویش قرائت صلوات خاصه امام رضا (ع) برگزار می‌شود و با مشارکت بانوان مسجدی عضو کانون ختم قرآن کریم نیز اجرا می شود.


بزم آور ابراز کرد: برگزاری مراسم سوگواری همراه با سخنرانی و مداحی و نیز قرائت زیارت عاشورا و دعای هفتم صحیفه سجادیه یکی دیگر از برنامه های مناسبتی شهادت امام رضا (ع) است.


رابط کانون فرهنگی هنری شهید عزیز پور روستای دریاچه جیرفت ادامه داد: علاوه بر این نیز هم زمان با سالروز شهادت امام هشتم (ع) ایستگاه صلواتی راه اندازی می شود و در این ایستگاه قریب ۵۰۰ پرس غذای گرم در بین عزاداران توزیع می شود.


وی اظهار کرد: امروز نیز هم زمان با سالروز رحلت رسول اکرم (ص) و شهادت امام حسن مجتبی (ع) مراسم عزاداری ویژه بانوان مسجد برگزار شد.


بزم آور اضافه کرد: یکی دیگر از برنامه های مناسبتی این روز، اجرای مسابقه کتابخوانی با موضوع زندگی پیامبر اکرم (ص) و امام حسن مجتبی (ع) بود تا نوجوانان و جوانان مسجدی از طریق مطالعه با سبک زندگی این بزرگواران آشنا شوند.


رابط کانون فرهنگی هنری شهید عزیز پور روستای دریاچه جیرفت در خاتمه عنوان کرد: علاوه بر این نیز در آستانه سالروز شهادت پیامبر اکرم (ص)، کتاب هایی با محوریت زندگی آن حضرت معرفی شد.

پایان پیام/ 586